Ensinnäkin aloitan sillä, että kaaduimme vain kahdesti. Kolmatta ei voida laskea, koska en muista sitä. Ja myönnän, että molemmat kerrat johtuivat mun olemattomasta tasapainosta. Ja alkoholilla mun kohdalla oli vaikutusta asiaan.

Nyt on paljon ruhjeita, koska olen möyrynnyt pitkin joen pohjaa. Anssin vihjaus kolmanteen kaatumiseen voi olla se, kun valuin patoa alas kanootti mun päällä, enkä minä kanootissa... Ja löysin itseni istumasta tai makaamasta ainakin kahdesti nokkosten seasta. Särkee myös lihaksia, joista en tiennyt mitään tätä ennen. Reissu oli kaikesta tästä huolimatta erittäin hauska!

Ihme, ettei suurempia henkilö- tai tavaravahinkoja sattunut, ainoastaan toinen sandaaleista hajosi ja se ehjäkin hukkui jokeen. Ja tietenkin siitä johtuen on myös reikä jalkapohjassa.

Ajattelin kokeilla, millaista olis tästä lähtien olla miellyttävä, hyväkäytöksinen ja vastuuntuontoinen nuori aikuinen. Joten nyt alkaa uusi elämä! Täten irtisanoudun olemattomasta salasuhteestamme, tiedoksi kaikille. Mutta saanhan mä pitää salarakas-tittelin, jos lupaan hankkia uuden salasuhteen mahdollisimman pian, saanhan?! Ja aion muutenkin olla hyvä ihminen. Ainakin tän päivän.

Noora

860717.jpg