Jaakko ... et sää olis ulos lähteen??

Ari ... lähden, mutta kolmen vartin päästä :-)

Jaakko ... sä oot tuollon syämään hyäkkäämässä?

Ari ... juu, mirvan ja nooran kanssa

Jaakko ... voi jummi

Ari ... onko sulla lounas mukana vai?

Jaakko ... melkein on sellanen olo että ihan ku nappais

Jaakko ... joo mä käyn tuossa ulkona istuu josksu myöhemmen

Ari ... siis mikä?

Ari ... ei hjummarra

Jaakko ... siis käyn syömässä ulkona evääni joskus myöhemmin

Ari ... aha

Ari ... no käy sitten

Ari ... kiva tietää, tosin en tiedä mitä sillä tiedolla teen

Jaakko ... tietää mitä?

Jaakko ... sitä kö että ajattelin syödä ulkona omat eväät?

Ari ... nih

Jaakko ... on kait se ny jännä?

Ari ... tai että syöt ne myöhemmin

Ari ... hahahahaaa

Jaakko ... mulla on myös poronlihaa kotona tehtyjen leipien välissä sit on pippurijuustoa sekä tomaatteja

Ari ... poronlihaa?

Ari ... miks mulla ei ole poronlihaa?

Ari ... prkl

Jaakko ... mun äiti tykkää musta, siksi ne on täällä viikon -ei siksi että mulla pettäisi pää

Jaakko ... syytän kaikesta tietokoneita, julkisia liikennevälineitä sekä varhaisuutisia joista karsitaan yletön väkivalta

Ari ... voiko varpun porukat tuoda tullessaan poronlihaa?

Ari ... eikös ne ole tulossa jouluna?

Ari ... voisin ostaa

Jaakko ... se on sitä nykyaikaa kun poronlihaa kin saa myöhäiskesällä

Ari ... poro on pop

Jaakko ... surkein juttu sitten huntupakon poistamisen, naisten äänioikeiden sekä ylettömän emansipaatio huuman.

Jaakko ... kysyn sulle poroa.

Ari ... en oo kiinnostunut sun mielenterveydestä, olen kiinnostunut porosta

Jaakko ... enxs mää oo sun lähimmäinen?

Ari ... eiku mun poro

Jaakko ... kiinnostunut poroista??

Jaakko ... mä luulin että sä oot etelästä päin?

Ari ... on mun menneisyydessä kahden vuoden harhahdus rovaniemellekkin

Jaakko ... no just

Jaakko ... papilloni kirjassa oli se juttu jostain pojasta ja naudasta jotka sillai tykkäsivät toisistansa.

Ari ... niin no, nauta on tyhmä

Jaakko ... ootko millon nähny poroja viimeksi?

Ari ... eläintarhassa pari kuukautta sitten

Jaakko ... meinasin että ei ne porotkaan helpolla lukemaan opi..

Ari ... porohan lukee mua kuin avointa kirjaa:

Ari ... "syö mut, syö mut"

Jaakko ... sallasta tunsin jonku kaverin, pohjoisesta kun puhutaan:

Jaakko ... pojilla oli sananlasku tuolloin vuonna 2000 että ennen tulee juna sallan asemalle ku terve nuorimies saa intimiteettiä tytöltä

Jaakko ... rata kerittiin pois ja rataliikenne katkaistiin vuonna 1995

Ari ... niin, voi voi paikallisia poroja

Jaakko ... poroja on paljon sallassa, poika miehet varmaan jo muuttaneet pois taikka sitten niiden porojen perässä vielä ylemmäst

Ari ...  näyttää että ei SS spesialistin hommat oikeen nappaa?