Jaakko hei, onko sulla suvin suomen numeroa?
Ari     ootappas
Ari     050 xxxxxxx
Ari     oliskohan tommonen
Jaakko  ok, minä kokeilen siihen
Jaakko  katotaan kuka tuolta vastaa
Ari     suvi armas
Jaakko  Suvi Kulti
Jaakko  mikä on suvin toinen nimi?
Ari     mitäs suville asiaa?
Ari     meinasin ittekin pirauttaa sille tänään
Ari     jaa-a
Ari     enpä muista, oon kyllä joskus kuullut sen
Jaakko  sen toinen nimi on Marjaana
Ari     no ni
Ari     olinhan mää sen kuullu
Ari     mitäs suvi armas?
Jaakko  se oli toipumussa jostain eilis illan tyynysodasta ja pyjama
        partyista niin sanoin että soittelen tuonnempana uudelleen
Ari     hurjaa meininkiä
Jaakko  oli kuulemma höyheneet vaan pöllynneet
Ari     meinaatko ruinata tuliaisia?
Jaakko  en kai mä mitään tarvi?
Ari     ai, ihanko vaan kuulumisia soittelet?
Ari     et edes pienen pientä jallupulloa pyydä?
Jaakko  kun emmä käytä, joskus valkoviiniä tai oluen ruuan kanssa
Ari     onkos sielä kaakkua tänään tarjolla?
Jaakko  missä?
Ari     no siellä
Jaakko  meillä?
Ari     nih
Ari     mää otan mansikkakaakkua ja kermavaahtoa, kiitos
Jaakko  ei mulle oo kukaan kertonu, yrität sä vihjata siihen eurooppalaisen historian kerronnan
        toiseksi merkittävimpään tapahtumaan eli mun nimipäivään kun
        se tärkein eli 4.kesäkuuta (Ylipäällikkö Mannerheimin syntymäpäivä)
        on mennyt jo kuukausi sitten.
Jaakko  mä voin piffaa sulle tuopin joskus ens viikolla?
Ari     tylsää, tuoppia voi tuijottaa millon vaan, mutta
        jaakonpäivän mansikkakaakkuua vaan kerran vuodessa
Jaakko  olet aivan oikeassa kakku on kaljaa kivempi, mutta mistä perseestä mä
        sulle kakun tähän repäsen. älä sano. mä voin piffata sulle lounaan tai illallisen?
Ari     no helkata, kai floran kulmilta yks cukrarna löytyy
Jaakko  et voi olla tosissasi, emmä ala kakkua hakeen
Ari     sitten semmoset hervottomat kaakkubileet sales supportissa,
        mukaan kutsutaan kaikki kissat ja kylänmiehet, ihqdaa
Ari     mä tuon orcon kisulit mukanani
Jaakko  niin no jos sä laitat sen noin niin... mut ei ne orcon tuu sun kaa kuitenkaa..
Ari     höh, mä sanon vaan niille että jaakko laittaa kylmän
        kiven ihan minne ihq paikkaan haluatte ja vielä kermavaahtoa
        nuoltavaksi, niin nehän viskoo olemattomia pikkuhamosiaan
        pois päältään jo juostessaan sinne
Ari     onks sonja paikalla?
Jaakko  Super-Sonja ei duunaa enää Slave Supportissa, se on
        nykyään CRM Pricing Advisor istuu cmppstä 25 metriä asiakaspalveluun.
Jaakko  muuten hyi sua millaisa juttuja kun kylmistä kivistä ja
        kermavaahosta tuollasia haastat
Jaakko  kun kaikki tietää että mä käytän jääpaloja ja ratsupiiskaa
Ari     liittyks tuohon myös vallaton hirnuminen?
Jaakko  sä paljoa hirnu ku on pallo gagi suussa
Ari     ghiighaaghaa?
Jaakko  yleensä vaa "aaaagggagagagum"
Ari     ouh, tuohan kuullostaa hekumalliselta
Jaakko  hekumalliselta? ei, se on vaan tiistai
Jaakko  mutta tiiät sä mikä on hekumallista??
Ari     no ei ny sillai, vaan siis sillai kun hekumallinen
        heppa hirnuu kylmäkivi tiedät kyllä missä
Ari     vai olikohan se kissa?
Jaakko  muuten sun tarvii kysyä toi Nooran kirja lainaan, se
        on nyt Varpulla, jonka jälkeen se menee Jitkalle,
        mutta sitten sulle. Siinä käydään yhteiskunnallista
        keskustelua parisuhteen näkökulmasta.
Ari     ai siis oliks tää se o:n tarina?
Jaakko  kyllä juuri tuota tarkoita, minusta se oli erittäin
        kaunis tarina, jäin kaipaamaan ainoastaan syvällisyyttä
        henkilöhahmoihin, joiden ymmärrän toimivan ainoastaan
        välineinä kertomuksessa - mutta siltikin.
Ari     tonhan mä oon lukenut jo peruskoulussa
Jaakko  ja kuinka itse neiti O, on ihastuttava henkilö, jonka ystävyys
        olisi korvaamaton. minulle se oli uusi, en ollut törmännyt tuohon aiemmin.
Jaakko  kirjoitat sä vielä siihen praha sivulle?
Ari     jaa meidän blogiin?
Jaakko  kyllä
Ari     joo kyllä
Ari     joskus sinne tulee jotain kummalista laitettua
Jaakko  laitas mulle tunnarit
Ari     runosuoni pulppuaa?
Ari     http://vuodatus.net/
Jaakko  jos joskus tuntuis siltä niin ehkä voisin harkita
Ari     käyttäjätunnus: xxxxxx
Ari     salasana: xxxxxx
        blogia itsessään voi lukea täällä: http://prahavuo.vuodatus.net/
Jaakko  mä laitan noi talteen ja kattelen et jos on
        maanantaina sellanen romattis humaltunut olo
        että kävisin kirjoitamassa jotain vaikka rakkaudesta
Ari     ja hirnunnasta
Jaakko  etenkin se on osa universaalia rakkautta,
        johon kuuluu myös pallo gagi ja analglide
Ari     uuh, toi ei kyllä herätä mussa sellaisii
        hirmuisia säväreitä,
        tiedäthän, sellasia joissa rakkauden salko
        yltyy supersankarillisiin intohimojen urotöihin
Jaakko  älä ny vaan yritä väittää mulle ettei sulla oo kotona
        sellasia kumihaalareita jotka pitää ensin rasvata sisältä että saa ylle??
Ari     ei oo, ihan tosi
Ari     mä käytän vaan base stockia, yleensä ape core 100 on aika toimivaa
Jaakko  oot sä kokekillu vielä sitä uutta Cibule vai mikä
        se oli se ravintoprosessikelpoista voiteluöljyä.
Jaakko  mun tarvii varmaan vielä oottaa et tulee saataville se kokoastia ensin
Ari     miks sen pitää olla ravintokelpoista? älä vaan
        sano että sä noin niinku yleensä syöt, ööh, sitä?
Jaakko  et sä ny oikeesti - Hei - voi leikkiä sellasella mikä ei oo ravintokelposta??
Ari     no justhan mä tarjosin sulle base stockkii, aattele
        sellasta just jalostamosta tullutta perusöljyä, johon ei ole sotkettu vielä mitään joukkoon
Ari     tulee semmonen neitseellinen olo
Ari     tommone öljyhän on kuin uunista tullut lämpimäinen tai
        extraneitsytoliiviöljy, siinä mitään NSF H1 tai FDA 21 CFR 178.3570 luokituksia tarvita
Jaakko  oot sä ajatellu että sulla saattais olla pieni muotoinen pakkomielle koskemattomaan tavaraan?
Ari     pöh, tavaran pitää olla koskettua ja kokenutta
Ari     niin, tosta o:n tarinasta vielä että joku on kirjottanu
        tälleen siitä: "On vaikea ymmärtää niitä, jotka lukevat sitä "vain" eroottisena
        tarinana. Se sisältää lukemattomia nerokkaita yksityiskohtia, syvällisiä analyysejä,
        jotka on kätketty tosin sivulauseisiin, esim. huomio
        naisten ruumiin kontrollista miehisenä fantasiana,
        joka projisoi de facto miesten homoseksuaalisia toiveita."
Jaakko  se ei ole eroottinen tarina. se on tarina
        masokistisesta parisuhteesta, jonka kautta käydään
        sosiaalista dialogia. ja on aivan ilmeistä että kirja on jäänyt
        kirjoittajaltaan kesken. siitä puuttuu sivuja sekä loppu on leikattu.
Jaakko  toinen mikä häiritsee on selvä ammattitaidottumuus
        käännöstyössä ja suorien oikopolkujen jatkuva hakeminen.
Jaakko  se että kertooko kirjan lkemin siitä et onko joku oikeesti homo, en osaa sanoa.
Ari     siitä on kyllä niin kauan kun oon sen lukenut että en kyllä
        nyt osaa sanoa siitä syvällisempää analyysia
Jaakko  se kirja on leikelty pilalle, joko editorin tekemänä taikka kirjailija
        on itse sen kiireessä duunannut. pointtina koko opuksessa,
        se sisältää hienoja henkilöhahmoja, joista se ei kerro mitään.
Ari     meinaatko ottaa piiskaan mukaan reppuun kun meette vuoria ihmettelemään?
Jaakko  sinne ei lähe mukaan mitään ylimääräistä. kaikki se mikä ei ole suoraan
        elämää ylläpitävä, ei lähde mukaan, poislukien Petkun kuiva muona.
Jaakko  piiskan voi taitella paikallisista oksista, dah?
Ari     no ihqdaa
Ari     koivuniemen herraa siis
Jaakko  sait sä siitä lapsena? ei, sulla taisi olla vapaa kasvatus, joskus oli juttua tuosta?
Ari     ttu mitään kasvatusta, sen takia mä oonkin näin kiva mutta mukava
Jaakko  meillä oli normaalia vastuu/syy-seuraus kaavalla. näin varttuessaan sitä osaa arvostaa ja kiittää
Ari     mä en koskaan ottanut vastuuta mistään, koska mä
        en myöskään koskaan tehnyt mitään pahaa/väärin
Ari     nih
Jaakko  niin no, tällä hetkellä täällä istuessasi, sää kannat
        vastuuta vaimostas ja muutamasta skidistä
Jaakko  mää muistaakseni olen tehnyt väärin ja rikkonut ihmisiä  kohtaan.
Ari     mä puhuin vastuu/syy-seuraus pedagogiikasta
Jaakko  niin no en minäkään putkassa ole ollut, mutta silti
        en voi olettaa taivasosuutta puhtaan sieluni ansiosta
Ari     siis sun sieluhan on niin puhdas että silmiä häikäsee kun avaat suus